Gaziantep & Sanliurfa – לחקור את טורקיה המזרחית

המזרח הרחוק שלנו בראשות בטורקיה, כך יותר כמו לטייל זה הפך. מכוניות הוחלפו בחמורים, התיירים המערביים הוחלפו באנשים כורדים, ברים ומסעדות הוחלפו לצד מסילות הדרכים, השפה האנגלית הושלכה ורק טורקית וכראדית המדוברת והאווירה כולה הלכה ממלכודת תיירות לגן עדן של הנוסע.

כל מה שנמצא במחצית הזאת של המדינה שונה לחלוטין מהצד המערבי. זהו המקום המושלם לתרמילום להוט, עצמאי. ציפינו להגיע למזרח במשך זמן רב, זה הולך להיות גולת הכותרת של טורקיה עבורנו, וזה בטח לא מאוכזב!

נערים מקומיים במזרח טורקיה
נסיעה לאורך החוף הים התיכון והמחצית המערבית של המדינה היתה נהדרת גם כן, אבל סוג אחר של נהדר. זה היה יותר כמו חג החוף מרגיע. ברגע שאנחנו פגע Cappadocia הכל התחיל להשתנות ואת הנסיעה האמיתית התחיל. מזרח נוסף הלכנו מ cappadocia דברים יש אפילו טוב יותר.

בילינו לילה אחד בעיר גאיגנטפ, הידועים בפיסטוקים ובקלאווה הטוב ביותר בעולם. ברגע שיצאנו מהאוטובוס שלנו בגאיגנטפ, כולם היו מוכנים לעזור. היתה לנו המפה שלנו והבחור בעצם משך את המכונית שלו והלך במעלה הרחוב כדי לעזור לנו, הוא דיבר אנגלית מינימלית, אבל מספיק כדי להבין מה רצינו.

הוא הוביל אותנו לדולמוס הנכון (מיניבוס) לעיר. כפי שחיפשנו את המלון שלנו, היו לנו 3 אנשים שונים לעצור ולשאול אם הם יכולים לעזור לנו, שוב, בשבור מאוד אנגלית. באמצעות המפה שלנו כמה אותות יד הצלחנו למצוא את המלון שלנו. בדרך, ניק גברה על ידי יונה! פיצחתי, לא יכולתי להפסיק לצחוק. הוא שונא ציפורים כפי שהוא, כך להיות חרא בפומבי על ידי אחד היה מצחיק במיוחד.

ניק של האויב שביתות! גזיאנטפ, טורקיה
10 גברים או כך שעובדים במלון שלנו לא דיברו אנגלית. תהינו מה זמן ארוחת הערב הוגשה ואיזה זמן לבדוק. אתה יכול לדמיין איך השיחה הזאת הלכה! עם זאת, באמצעות כמה מהלכים מן הצבעים ואת הטלפונים הסלולריים שלנו כדי להראות את המספרים הצלחנו להבין את זה.

למחרת שוטטנו ברחובות כדי למצוא את המקום הטוב ביותר לנסות את הבקלאווה. המקום שעצרנו היה נהדר! כל העובדים רצו לעזור לנו ולתת לנו את הבקלאווה הטובה ביותר שהיו להם הצעה. בחור אחד למעשה דיבר קצת אנגלית והיה להוט להתאמן עם ניק. הו, והפיסטוקים בבקלאווה היו תענוג דביק.

בקלאווה טעים בגזיאנטפ, טורקיה
אחרי לילה אחד בלבד בגאיגנטפ היינו בתנועה נוספת למזרח תורכיה, לעיר בשם סנליורפה. בזמן שחיכינו, לגמנו על תה המוצעים לנו על ידי חברת האוטובוסים. אנחנו שותים כל כך הרבה תה ביום זה לא מציאותי. הטורקי אוהב את התה שלהם תמיד מציע לנו לנו בחינם, גם אחרי ארוחה. זה גס רוח לרדת, אז אנחנו לישון בחזרה את התה במזג האוויר של 35 מעלות ולנסות לא להזיע יותר מדי!

עלינו על המיניבוס הקטן ויצאנו בחום הלוהט עם חלונות שלא היו מתגלגלים ואוטובוס שלא הניח את מיזוג האוויר. איכשהו המקומיים היו בסדר גמור עם הטמפרטורה. הצביעו על המפה וניסינו לספר לנהג ולשאר בחורים באוטובוס שבו רצינו להישמט.

הוא החליט שהצד של הכביש נראה טוב ומשך, חשבנו שאנחנו קרובים אז יצאנו. אנשים סקרנים באו לראות מה היינו בערך כדי לנסות לעזור לנו להבין לאן ללכת. קבוצה של חבר ‘ה כורדים צעירים (16 שנים) באו ואחד מהם דיבר אנגלית!

היינו בערך 1/2 שעות הליכה מהמקום שבו היינו צריכים להיות ואת הקבוצה של אותם הציע ללכת איתנו ולהראות לנו למלון שלנו. It was out of their way but they walked with us anyways. האירוח של האנשים בטורקיה הוא מדהים. בשלב מסוים הסתכלתי לראות סימן דיגיטלי מראה את הטמפרטורה … 36 מעלות … תרמיל היה מרגיש קצת כבד בשלב זה! הגענו למלון, אמרנו לשלום את הבנים והכניסנו את החדר שלנו.

אוכל פנטסטי בטורקיה
למחרת היום בסנליורפה הלכנו לשוק ועשו כמה גלישה מסביב. There were so many sections to this market: woodworking, blacksmiths, metalwork, food stalls, clothing, produce, carpets, etc. We watched some guys making metal decorative bowls, spoons, plates and cups from scratch.

Heating up the metal, banging it out into the shape they wanted and then putting in the decorative touches with a chizzle. pretty neat. Of course, we were offered tea and sat with a man for awhile. We asked the few questions we knew in Turkish and he showed us some pictures of his family on his cell phone.

Sitting with onה של הסוחרים בבזאר. Sanliurfa, טורקיה
אנחנו פשוט לא יכולים להתגבר על כמה ידידותי, מכניס אנשי טורקיה הם – ובמיוחד האנשים במזרח טורקיה. זה מדהים. נישאנו על פני לחם, והוצענו חתיכת לחם מסיבית מתוך תנור בוערת. הלכנו הביתה אחרי היום שלנו בשוק וחיכו את החום בנוחות של חדר ה- A / C עד מאוחר יותר באותו לילה.

בערב יצאנו לראות חלק אחר של עיר שיש לה קבוצה של מסגדים, טירה על ההר ופארק מסיבי עם נהר מצויד דגים רץ דרכו. זה היה אזור יפה. משפחות בעלות פיקניקים על הדשא הקריר בצל, זוגות צעירים מטיילים ביד ביד (שהיה קשה להאמין) ובנימים מבוגרים ששיחטים בשש בש ויש להם תה. נהנינו מהאזור לזמן מה לפני ארוחת הערב באחד מאת אחוזת אבן של המאה ה -19 של אורפה שהוסבו למסעדות ובתי מלון. זו היתה מסעדה יפה ואכלנו על המרפסת בזמן שהשמש שקעה במרחק.

לחם מפעל. Sanliurfa, טורקיה

אדם ממוקד מאוד. מתכת בסנליורפה, בנים טורקיה בבזאר. Sanliurfa, טורקיה

באותו לילה היתה ליקוי ליקוי ירח, והיינו בר מזל מספיק כדי להיות בחלק מהעולם, שראה למעשה את הליקוי מלא! צפון אמריקה לא ראתה את זה בכלל. זה היה די מדהים. ישבנו על הגג של המלון שלנו ונהנו מתבוננים בירח לפני שקדמו לזה לילה.

צופה ליקוי ליקוי ב Sanliurfa, טורקיה

כמעט ליקוי ירח מלא! Sanliurfa, טורקיה
טורקיה נסיעות בלוגים]

כמו פוסט זה? להצמיד אותו!

כתב ויתור: עזים על הכביש היא אמזון שותף וגם שותפים עבור כמה קמעונאים אחרים. זה אומר שאנחנו מרוויחים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו ורכישה מאותם קמעונאים.